MARZENIA CZYLI KRÓTKO O TYM DLACZEGO WARTO ISC ZA CIOSEM I SIE NIE PODDAWAĆ?

Kochani na wstępie chciałabym Was serdecznie przywitać i przepraszam za dłuższą nieobecność :) Ostatnio bardzo dużo w moim życiu się dzieje i ciężko mi  to wszystko poukładać, ale obiecuję, że postaram Was zaskakiwać częściej moimi wpisami .

Wracając do sedna dzisiejszego posta to chciałabym troszkę was zmotywować do tego, aby nigdy w życiu się nie poddawać i abyście zawsze znali swoją cenę i wartość.
Jako  zwyciężczyni mojego pierwszego konkursu Top Model UK  Personal Style Award, poczułam iż to dopiero początek mojej przygody z modelingiem i modą. 
Ta wygrana dodała mi pewność siebie i wiarę, że jeśli się bardzo czegoś pragnie to można to osiągnąć, jedyne co potrzeba to siły i konsekwencji w działaniu. 

W drodze do spełniania swoich marzeń będzie dużo przeszkód i wątpliwość, ale to tylko od was będzie zależało jak silne jest pragnienie osiągnięcia celu, który sobie zaplanowaliście i ile jesteście poświęcić aby go osiągnąć.


Dziś wiem jak ważne jest bycie sobą i przebywanie z ludźmi, którzy w nas wierzą i pchają do przodu to, pomaga pokonywać każde trudności.
Nie pozwól nikomu aby gasił twój blask tylko dlatego że razi go w oczy.

Uwierz w siebie a obiecuję Ci, iż zaczną dziać się niesamowite rzeczy.


Poniżej zdjęcia z mojego wyjścia podczas finału Top Model UK -











Komentarze