3 MOJE ULUBIONE RZECZY KTÓRE PODKREŚLAJĄ KOBIECOŚĆ I DODAJĄ PEWNOŚCI SIEBIE

Kochani ten post specjalnie przygotowałam dla nas Kobiet, bo jak by nie patrzeć 8 marca tuż tuż:)   Moje drogie nie zapominajcie o sobie, każdego dnia traktujcie siebie dobrze i dbajcie o swoje zdrowie, jesteśmy tego warte aby zawsze czuć się piękne i potrzebnie, bo czym by był świat bez nas kobiet?

Dziś chciałabym pokazać wam jakie rzeczy, pomagają mi czuć się bardziej kobieco i pewnie siebie, dodają mi uroku i bez tego dodatku, chyba moja atrakcyjność nie była by taka sama.



1. BIELIZNA



Chyba żadna z nas nie wyobraża sobie życia  bez ulubionej, wygodnej i seksownej bielizny?
Kochane nie ma drugiej takiej rzeczy, która tak podkreśla prawdziwą kobiecość.
Dobrze dobrana bielizna potrafi czynić cuda i pięknie podkreślić nasze kształty. To właśnie tego rodzaju garderoba wydobywa kobiecość i seksapil.
Uważam, iż warto zainwestować w dobrą jakości bieliznę, która będzie dobrze dopasowana, a co najważniejsze zadba o nasze zdrowie i jędrność naszego biustu.
Ja czuję się zdecydowanie lepiej gdy pod okryciem wierzchnim mam piękną  i wygodną bieliznę.






Na sobie mam moją ulubioną  z najnowszej kolekcji Victorias Secret


2. BIŻUTERIA





Choć nie często zauważacie u mnie biżuterię, ponieważ nie jestem maniaczką wszystkiego co się świeci, to uważam, że właśnie ona powoduje, iż czuję się bardziej kobieco, elegancko i atrakcyjnie. Zakładam ją jako dodatek do moich stylizacji, bądź na specjalne okazje i od razu czuję się jak prawdziwa dama.


3. PERFUMY




Oj moje drogie, czy wyobrażacie sobie nasze życie bez dobrych perfum ? Ja zdecydowanie nie !
Dobrze dobrane potrafią podkreślić  wyrazistość każdej kobiety.
Jak to kiedyś powiedziała słynna Coco - Chanel ,, Kobieta która nie ma swoich ulubionych perfum, jest jak kobieta bez przyszłości,,   chyba coś w tym jest ?



 Zapewne znalazło by się więcej rzeczy, bez których również nie wyobrażam sobie życia jako kobieta, ale te trzy wyżej wymienione są moimi najważniejszymi.

A jaki są wasze ulubione rzeczy w których czujecie sie pewnymi siebie kobietami?


Komentarze