MARZENIA CZY ABY NAPEWNO SIĘ SPEŁNIAJĄ ?

Kochani kolejny wpis motywacyjny na moim blogu, tym razem troszkę o tym jak walczyć o swoje marzenia i czy tak naprawdę się spełniają ?
Oczywiście, że się spełniają to wszystko zależy tylko od nas!



Każdy z nas od wczesnego dzieciństwa na pewno o czymś marzył.
Ja zawsze uwielbiałam się przebierać, zakładać różnego rodzaju błyskotki, oraz jako mała dziewczynka w ukryciu malowałam paznokcie i uwielbiałam kosmetyki- zwłaszcza pomadki.
Tak zostało do dziś, strefa beauty i fashion jest na pierwszym miejscu, doszedł modeling i fotografia, które rozwijam, każdego dnia.
Moje marzenia są naprawdę wielkie i po mało staram się realizować je wszystkie.
Postanowiłam, iż swoje marzenia zamienię na cele i od dłuższego czasu planuję i konsekwentnie działam aby stały się rzeczywistością.

W tym poście nie będę słodzić, że marzenia spełniają się za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
Aby cokolwiek się spełniło potrzeba będzie, ciężkiej pracy, samozaparcia i dyscypliny.
To chyba te trzy najważniejsze elementy są odpowiedzialne za nasz sukces.

Pamiętajcie, nic samo nie przyjdzie musimy zakasać rękawy i ciężko pracować, do momentu, aż zobaczymy rezultaty,
Po drodze do osiągnięcia sukcesu, będziemy mieli wzloty i upadki i to należy jak najbardziej do normalnych rzeczy, dzięki temu będziemy za każdym razem silniejsi i mądrzejsi, bo przecież nie od dziś wiadomo, że człowiek uczy się na błędach.
Później już pójdzie z górki, będziemy cieszyć się z naszych osiągnięć, życie nabierze lepszych barw a duma będzie nas rozpierać.








Ciekawa jestem jak jest z waszymi marzeniami? Spełniacie je czy tylko jesteście z nimi myślami?



Komentarze