DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH CZYLI MÓJ SPOSÓB NA STYLIZACJE Z CZERWONYMI DODATKAMI

Witajcie Kochani !

Ostatni wpis na blogu zyskał duża popularność, nie spodziewałam się, aż tylu wejść i jestem bardzo miło zaskoczona.
Mój blog to przede wszystkim oderwanie się od rzeczywistość i dzielenie się z wami moimi spostrzeżeniami związanymi z modą, urodą i motywacją oraz podróżami, chciałabym aby mój sposób na życie, który tutaj zostawiam na blogu był inspiracją dla nie jednego z was.

W dzisiejszym poście możecie zobaczyć, jak dodatki w kolorze czerwieni mogą dodać charakteru i wyrazistości całej stylizacji.  W modzie nie lubię monotonni i fajnie jest  jak coś się dzieje.
Kolor czerwony to kobiecy kolor, który kojarzy się z miłością, seksapilem, odwagą. A więc kto się odważy nie być nudnym ?

Ja tym razem do całości dobrałam najmodniejszą w tym sezonie czapkę oraz koronkową bluzkę z Top Shop .



Poniżej możecie zobaczyć moją stylizację z czerwienią w roli głównej a w tle oczywiście mój ukochany Londyn.


















Komentarze