ŻYCIE ZACZYNA SIĘ PO 30 - TCE

Witam Was Serdecznie !

Kochani długo zastanawiałam się jak ubrać w całość mojego bloga, tak aby każdy wpis pojawiający się na blogu był przydatny i motywujący.
I oto jest nowa nazwa i pierwszy post, który będzie wstępem do dalszej motywującej podróży na tym blogu.

Życie zaczyna się po 30 -tce - to wpis, który mam nadzieję zmotywuję nie jednego z was do spełniania marzeń i uwierzenia w swoje możliwości.
 Właśnie w tym wieku wszystko zaczęło się u mnie zmieniać, nigdy był nie pomyślała że pewne rzeczy które, kiedyś wydawały mi się nieosiągalne, właśnie teraz pojawią się i zmienią moje życie diametralnie .
Pewnie nie jeden z was myśli, że po 30 - tce, to już się jest za starym na pewne rzeczy i nie warto nawet próbować z czymkolwiek działać. I otóż, jeśli ktokolwiek z was tak myśli, to jest w błędzie.  Właśnie w tym wieku dojrzewamy do pewnych decyzji, jesteśmy bardziej świadomi i czasami  po 30-tce  tak naprawdę wiemy czego chcemy od życia.






Kochani mamy cały świat na wyciągnięcie ręki, wystarczy tylko wiara w nasze możliwość, determinacja i konsekwencja  oraz samodyscyplina w działaniu, to ona stanowi  klucz do wspaniałego życia, bez niej nie sposób osiągnąć żadnego trwałego sukcesu.

Czasami wielu ludzi nie wie co chce robić w życiu, jaką drogę mają wybrać, robią coś zupełnie niezgodnego z sobą, aby przypodobać się innym lub idą na łatwiznę i nie wychodzą ze swojej strefy komfortu.
W ostateczności budzą się po pewnym czasie i uświadamiają sobie że przegapili swoje życie.

Wysyłając zgłoszenie do konkursu Top Model UK , spotykałam się z różnymi opiniami, między innymi że jestem za stara, natomiast nie dałam się zwieść temu i konsekwentnie szłam za głosem swojego serca.
Dziś jestem finalistką Top Model Uk i czeka mnie bardzo ciekawa przygoda.
Co by było gdyby wówczas posłuchała innych osób?
Nawet nie chcę sobie tego wyobrażać.

Dlatego będę was zachęcać do tego, aby świadomie wykorzystać swój czas, bo drugiej szansy nie będzie i nie ważne w jakim wieku jesteście, zawsze będzie dobry moment na robienie tego co spowoduje uśmiech na waszej twarzy a każdy dzień nie będzie zmarnowanym dniem.


Pamiętaj tylko ty jesteś granicą swoich możliwości, także przekraczaj ją i nie daj zagłuszyć głosu swojego serca.

Jestem ciekawa w jakim wieku wy zaczęliście spełniać swoje marzenia ?
Dajcie znać w komentarzu.



Komentarze