NATURALNE OLEJKI CZYLI MÓJ SPOSÓB NA UTRZYMANIE WŁOSÓW W ZDROWEJ KONDYCJI

Witajcie moi drodzy !

W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z wami w jak niedługim czasie stosowania organicznych olejków, moje włosy nabrały blasku, objętości i zdrowego wyglądu oraz w końcu przestały się plątać.

Choć natura obdarzyła mnie pięknymi i gęstymi włosami, to mimo wszystko mi też zdarza się ponarzekać na słabszą ich kondycję. Zła dieta, stres, zanieczyszczenie powietrza, suche powietrze to niektóre czynniki, które mogą wpływać na gorszy wygląd naszych włosów.
 Na jakość zdrowego wyglądu włosów ma wpływ dużo czynników, lecz jednym z ważniejszych jest nasza dieta.





Pamiętajcie, iż to co dostarczamy do środka naszego organizmu, widać na zewnątrz.
Ja już od dłuższego czasu zmieniłam dietę, odstawiłam wszelkiego rodzaju fast foody, i niezdrowe jedzenie zstąpiłam sałatkami warzywnymi oraz codziennie wypijam mój ulubiony zielony koktajl.
Natomiast sama dieta nie wystarczy aby zachować zdrowy wygląd, ważne jest również jakich produktów używamy do pielęgnacji naszych włosów.
W sklepach kosmetycznych mamy naprawdę duży wybór produktów ale wybierając szampon bądź odżywkę zwracajcie uwagę na skład substancji, szczególnie polecałabym unikać substancji syntetycznych takich jak SLS i SLES oraz różnego rodzaju alkoholi w produktach.
 Ja postawiłam na organiczne produkty, choć nie każdy organiczny będzie dobry, sama się o tym przekonałam.

Zanim trafiłam na odpowiedni produkt do włosów, to przeszłam długą drogę w testowaniu.
Natomiast już dziś mogę powiedzieć, że jestem tą szczęściarą, która trafiła na te wyjątkowe organiczne olejki od firmy CBD ARMOUR, które świetnie radzą sobie z wypadaniem włosów, puszeniem, plątaniem co było moją zmorą.
Dzięki nim pozbyłam się również uporczywego łupieżu.
Są bardzo wydajne i wystarczy niewielka ilość do stosowania.





















Olejki te są 100% naturalne, których składem są oleje tłoczone na zimno, zostały tak opracowane by stymulować syntezę keratyny.

To dzięki nim włosy moje nabrały zdrowego wyglądu, przestały się plątać i są miękkie w dotyku.

Jeśli chcielibyście zakupić ten produkt, to mam dla was niespodziankę.

Przy pierwszym zamówieniu wpiszcie kod : MAGDALENA a ten olejek będziecie mogli
kupić - 15 % taniej,  www.cbdarmour.co.uk


Komentarze