SWETER W GÓRALSKIM STYLU CZYLI ZIMA MI NIE STRASZNA :)

Witajcie Kochani!


Moi drodzy czas ucieka tak szybko, iż sama nie wierzę, że już mamy nowy rok i prawie koniec stycznia za nami.
 Zapewne to tylko kwestia czasu jak przyjdą naprawdę mroźne dni i trzeba będzie zakładać ciepłe rzeczy.
Ja zawsze jestem przygotowana na zimowe miesiące i nie daje się zmarznąć. W tym roku poszukałam i uzupełniłam swoją szafę w ciepłe swetry.
Tym razem upolowałam najcieplejszy tego sezonu. Jak zobaczyłam go w sklepie to od razu się w nim zakochałam, jest bardzo miękki, uroczy a do tego w góralskim stylu !
Na pewno znajdzie się w moje walizce gdy będę wyjeżdżać w góry !

Poniżej możecie zobaczyć sesję w tym jakże uroczym ale przede wszystkim ciepłym sweterku.


















Sweterek Zara, teraz jest na wyprzedaży :)


A co was ogrzewa w tak śnieżne i zimowe dni? 


Komentarze