URODZINY - KTÓRE? ECH - NIEWAŻNE, PRZECIEŻ WIEK TO TYLKO LICZBA

Witam was serdecznie moi drodzy !
 Za mną bardzo udany weekend w którym przypadły moje urodzin. W sobotę Zostałam mile zaskoczona prezentami przez najbliższych a najwspanialszy moment który wspominam to ten, kiedy wcześnie rano wskoczyła do mojego łóżka córka i budząc mnie zaśpiewała sto lat, taka mała rzecz a sprawiła mi tyle radości.








Kochani czas nieubłaganie ucieka , ja już wkroczyłam w wiek chrystusowy 😉 
I pomyśleć, kiedy to zleciało?
Na zewnątrz z każdym rokiem widać zmiany w naszym wyglądzie, natomiast w środku zawsze będziemy młodzi i pełni życia.
Nie traktuję urodzin zbyt poważnie i nie zrażam się kolejną większą cyfrą, cieszę się że mogę świętować dzień w którym pojawiłam się na świecie i dziękuję że mogę korzystać z daru jakim jest życie.

Dlatego Kochani, czerpcie z życia jak najwięcej a urodziny traktujcie jak podziękowanie za to, iż możecie cieszyć się każdym dniem i spełniać marzenia. Przecież wiek to tylko liczba, zmieniająca się z każdym rokiem.

Przy każdych kolejnych urodzinach podsumowuje swoje dotychczasowe życie, zadaję sobie pytania,  czy robię wszystko w zgodzie ze sobą ? Czy jestem szczęśliwa? Czy dążę do spełnienia swoich marzeń? Co daje od siebie żeby otrzymać więcej ? Czy więcej narzekam czy działam?

Czas urodzin traktuję również jako refleksję i podsumowuję wszystko i staram się zmieniać na lepsze,  tak aby mając 60 lat powiedzieć sobie, iż nie przegapiłam swojego życia.

A czym dla was są urodziny ?? Lubicie je obchodzić?
















Komentarze