LETNIA ZWIEWNA SUKIENKA I SŁONECZNY DZIEŃ CZYLI TAK NIE WIELE POTRZEBA DO SZCZĘSCIA

Kochani wakacje minęły bardzo szybko, fakt jest taki, iż pogoda nas nie rozpieściła w tym roku i słońca oraz ciepłego morza trzeba było szukać w innych krajach.
Ja spędziłam moje 2 tygodnie w przepięknej Hiszpanii a dokładnie na Majorce, to był wystarczający czas aby nacieszyć się ciepłymi dniami, dobrym jedzeniem i nabrać sił do dalszego codziennego życia.
Majorka skradła moje serce i z wielkim sentymentem wracam do tego miejsca, gdzie widoki zapierają dech w piersi, morze w okresie sierpnia, jest ciepłe jak na Florydzie a plaże mają delikatny piasek - na którym uwielbiam leżeć.
Oprócz plażowania chętnie korzystaliśmy z atrakcji, które oferuje to miejsce, czyli podróże statkiem, nurkowanie, zwiedzanie jaskiń - które mają naprawdę ciekawą historię oraz uwaga - chodzenie po górach.
Taki rodzaj aktywności bardzo relaksuje a dodatkowo pozwala poznać Majorkę zupełnie z innej perspektywy - naprawdę polecam każdemu kto odwiedzi to miejsce.

Poniżej możecie zobaczyć moją letnią stylizację, czyli zwiewna sukienkę, która była zbawienna w tak gorący i upalny dzień.

Ciekawa jestem waszych wrażeń z wakacji ?
Dajcie znać gdzie spędziliście czas i co ciekawego udało wam się zrobić.





















       





Komentarze