IDEALNY PORANEK ? CZYLI JAK ZACZĄĆ DZIEŃ Z POZYTYWNYM NASTAWIENIEM

Kochani cieszę się, że mogę teraz trochę więcej czasu poświęcić na pisanie postów i dzielenie się z wami moimi radami oraz spostrzeżeniami.
Jestem osobą pozytywną i swoją energię będę od czasu do czasu zostawiać dla was na blogu.
Tym razem podzielę się z wami jak wygląda mój poranek i jakie czynniki wpływają, iż staram się zaczynać dzień z uśmiechem.
Kochani nie zawsze jest łatwo nastawić się pozytywnie do życia, ale uwierzcie mi wystarczy zmienić dotychczasowe nawyki, które były destrukcyjne i nie przynosiły zamierzonych efektów, na te które zmienią nasze życie na lepsze.
  





Oto moich 5 skutecznych sposobów, aby zawsze po przebudzeniu nabrać energii i pozytywnego nastawienia na resztę dnia.

1. Pamiętajcie główne dowodzenie zaczyna się w naszych głowach, także jeszcze przed snem myślę pozytywnie i dziękuję za wszystko co mnie spotkało minionego dnia - cieszę się z drobnych rzeczy. Wieczorem również robię plan na kolejny dzień, planowanie bardzo dobrze działa na efektywność ! 

2. Zaraz po przebudzeniu sięgam po szklankę ciepłej wody z cytryną oraz pozwalam sobie na delikatne rozciąganie, i oczywiście włączam pozytywne myślenie i powtarzam, iż będzie to dobry dzień i spotkają mnie same dobre rzeczy. Trzeba się tego nauczyć - uwierzcie mi działa to cuda. To chyba jeden z najważniejszych czynników, który powinien być wdrożony jak najszybciej w życie.

3. Jeśli mam czas na pozostanie dłużej w łóżku, to uwielbiam czytać książki taka higiena umysłu, która jest równie ważna jak ćwiczenie fizyczne dla ciała. 

4. Poranek oczywiście nie może odbyć się od pożądanego i zdrowego  śniadania,  ten posiłek jest najważniejszym w ciągu dnia.
 Zazwyczaj nie mam czasu na dłuższe przebywanie w kuchni i często zjadam Owsiankę z leśnymi owocami, która zasyca i dodaj energii, jest pyszna i zdrowa.

5 . Szybki letni prysznic z relaksującą ulubioną  muzyką - nastawia mnie pozytywnie i daje siły do
działania. 



Pamiętajcie Kochani, to jak zaczniecie poranek zazwyczaj ma znaczenie na resztę dnia, także budźcie się z uśmiechem na twarzy, myślcie pozytywnie, cieszcie się z małych rzeczy a zobaczycie jak zacznie na lepsze zmieniać się wasze życie. 
Ja to stosuję, także jeśli na mnie działa to na was również!










               A może wy macie jakieś sprawdzone sposoby na budzenie się w dobrym humorze ?







Komentarze