CZERWONE BUDKI I AUTOBUSY CZYLI ZA CO TAK NAPRAWDĘ KOCHAM LONDYN ?

Kochani ! Przybywam znowu z nowym postem!

Tym razem prosto z Londynu, miasta które skradło moje serce i tylko jeśli czas mi pozwala to odwiedzam to miejsce tak często jak tylko mogę.
Londyn to miejsce, które żyje 24h na dobę, tutaj można realizować swoje największe marzenia oraz zwiedzić wiele ciekawych miejsc.
Będąc w Londynie  polecam odwiedzić jedno z najważniejszych czyli : Pałac Buckingham w którym żyje Królowa Elżbieta z rodziną.
Wybierając się na spacer po Londynie, możemy zobaczyć Big Ben, Parlament Brytyjski,
 London Eye - z którego widok na Londyn jest przepiękny, ale atrakcja tylko dla osób nie mających lęku wysokości, ja mimo trzęsących się nóg zaryzykowałam i naprawdę było warto !
Kolejnym atrakcyjnym miejscem, które warto zahaczyć to oczywiście słynny Luksusowy dom Handlowy - Harrods, ostrzegam wchodząc do tego miejsca, pusty portfel mamy gwarantowany i naprawdę nie żartuję można wydać tam fortunę.
Jeśli tak jak ja kochacie modę, to koniecznie zajrzyjcie również  na słynną ulicę Oksford street - chyba wiecie o czym mowa ?




                                  Tutaj moje ulubione angielskie budki telefoniczne :)




Londyn mimo, iż jest tak ogromnym miastem, to możemy również znaleźć miejsca w których można zrelaksować się i odpocząć od hałasu miasta, czyli słynny Green Park, Hyde Park oraz mój ulubiony Richmond Park, w którym uwaga możemy spotkać jelenie - które są bardzo przyjaźnie nastawione do ludzi.

Kochani a tak naprawdę, spacerując po Londynie, to uwielbiam te dwupiętrowe czerwone autobusy i czerwone telefoniczne budki - bez nich to miasto straciłoby swój urok.
Zgadzacie się?



Poniżej - Londyn moim okiem :


























A jakie jest wasze ulubione miasto? Dajcie znać chętnie się dowiem co warto zwiedzić i dlaczego?



Komentarze