CHCESZ POCZUĆ SIĘ JAK KSIĘŻNICZKA? JEŚLI TAK TO TYLKO W KRATCE W STYLU PRINCESS OF WALES

Kochani dawno mnie tu nie było, wakacje mnie trochę rozpieściły,  to był naprawdę wspaniały czas i postanowiłam wykorzystać go na maksa.
Teraz wracam do pisania i postaram się być systematyczna i zaskakiwać was moimi postami.
W dzisiejszym poście nie zabraknie elegancji i najmodniejszej kratki w tym sezonie prosto z rodu księcia Walii.
Jeśli chcesz się poczuć jak prawdziwa dama, to koniecznie postaw na marynarkę bądź spodnie w stylu Glen Plaid.

Marynarkę możesz połączyć z jeansami, białym topem a do tego dobrać ulubione szpilki - ja polecam  te w kolorze czerwonym, ostatnio to moje ulubione a do szarej kratki będą pasować idealnie.

Spodnie natomiast, polecam zestawić z elegancką czarną bluzką i czarnymi szpilkami.

Poniżej możecie zobaczyć moją stylizację w stylu Princess of WALES

Dajcie znać jak wam się podoba taka elegancja??




















Komentarze