BIEGANIE CZYLI MÓJ SPOSÓB NA LEPSZE ŻYCIE I WALKĘ ZE SWOIMI SŁABOŚCIAMI

Witajcie moi drodzy !

W dzisiejszym poście opowiem troszkę o tym dlaczego bieganie jest tak dla mnie ważne i dlaczego nie wyobrażam sobie reszty mojego życia bez tej aktywności sportowej.

Jeśli mnie śledzicie to wiecie, iż jestem maniaczką biegania.
Dzięki temu, iż kilka lat temu zaczęłam tą dyscyplinę uprawiać systematycznie, moje życie zmieniło się diametralnie i nabrało lepszych barw, co zauważałam z każdym przebiegniętym kilometrem.





Moja przygoda z tym sportem nie była łatwa, miałam zawsze sto powodów do tego, żeby nie zacząć między innymi : słynne - nie chce mi się - to chyba najczęściej występowało, pada deszcz, zbyt silny wiatr i wiele innych destrukcyjnych wymówek.
W końcu uświadomiłam sobie, iż tylko ja ze sobą jestem w stanie wygrać i zmienić coś w moim życiu i jeśli tego nie zrobię, będę stała w miejscu i ciągle marudziła, dlatego postanowiłam w końcu wziąć życie w swoje ręce .

 Uważam, iż każdy z nas potrzebuje uświadomić sobie co chce osiągnąć w życiu i tylko od nas zależy co z ty zrobimy i jak będzie wyglądała reszta naszego życia.

Poniżej pokażę wam, ile pozytywnych aspektów niesie ze sobą bieganie.

* Pozwala rozbudzić wyobraźnię, otwiera umysł na nowe wyzwania i cele, które kiedyś wydawały być się poza zasięgiem

* podczas wysiłku wytwarza się serotonina, czyli substancja która pozytywnie wpływa na nastrój -
 ( ja już po przebiegniętym pierwszym kilometrze mam szeroki uśmiech na twarzy  !) a po zakończonym treningu wiem, iż był to najlepiej zainwestowany czas.

* systematyczny trening buduje pewność siebie

* redukuje depresje i stres

* zauważalna poprawa  wyglądu naszej skóry przy regularnym bieganiu

* spala tkankę tłuszczową i redukuje cellulit



Kochani pamiętajcie, iż bieganie zmienia nasze życie w jedną wielką radość i daje nam dużo pozytywnej energii, natomiast nic samo się nie wydarzy i nić nie zmieni się w ciągu jednego dnia.
Potrzeba będzie systematycznej i ciężkiej pracy ale uwierzcie mi iż będzie warto !
Wiem co mówię, sama przeszłam przez tą drogę i nie cofnę się już nigdy.





Do biegania zawsze zakładam buty New Balance, które nigdy mnie nie zawiodły i są mega wygodne.





Komentarze