MOJE NIEZBEDNIKI W WAKACYJNEJ WALIZCE - CZYLI OCHRONA PRZEDE WSZYSTKIM


Lato zawitało już na dobre do nas, uwielbiam ten czas, kiedy możemy spędzać go na świeżym powietrzu, zakładać ulubione letnie rzeczy no i oczywiście planować wyjazdy wakacyjne. Ja w tym roku wybieram się w moje ulubione miejsce, czyli oczywiście Hiszpania i moja ukochana Mallorca. Wyjeżdżając w gorące miejsca, nie możemy zapomnieć o tym, iż szczególną uwagę musimy poświęcić ochronie naszej skóry i zaopatrzyć się w odpowiedni krem przeciwsłoneczny, uważam iż jest to chyba najważniejsza rzecz, która powinna znaleźć się w naszej walizce.
Pakując walizkę wakacyjną, kolejnym ważnym elementem jest ochrona naszej głowy. Przebywając na słońcu nie zapominajmy założyć kapelusza bądź ulubionej czapki.

W tym sezonie hitem numer jeden są oczywiście słomiane kapelusze, które fantastycznie sprawdzą się na plaży i w gorącym słońcu, ale uwaga, również teraz zakładamy je do miejskich stylizacji.

Oprócz kremu do opalania i mojego ukochanego kapelusza, do swojej walizki wrzucam kilka ulubionych książek, które uwielbiam czytać - jednocześnie delektując się słońcem i spędzając dzień na plaży. Książki bardzo mnie relaksują i nie wyobrażam sobie nie zabrać ich ze sobą na wakacje, to jedyny moment w roku kiedy mogę czytać je w ciszy i spokoju.


Poniżej przedstawię wam moje letnie inspiracje najmodniejszych kapeluszy słomianych.


















A w jakie miejsce wy się wybieracie na wakacje? Kto wie, może uda nam się spotkać?


Komentarze