MÓJ SPOSÓB NA NATURALNE PODKREŚLENIE KRĘCONYCH WŁOSÓW


Jestem miłośniczką zdrowych i naturalnych sposobów dbania o urodę, dlatego  w dzisiejszym poście podpowiem wam jak w naturalny sposób podkreślam i dbam o swoje kręcone włosy.
Od dziecka mam podatne włosy na kręcenie i tendencje do przesuszania, a po umyciu na głowie mam małe afro, lecz aby wydobyć z nich całe piękno, stosuję pewien zdrowy i naturalny zabieg.




Do uzyskania magicznej i zdrowej mikstury, będziecie potrzebować:


  • 2 łyżki - aloe vera żel 
  • 2 łyżki - oleju kokosowego 
  • 2 łyżki - masła shea


Wszystkie składniki dokładnie wymieszajcie w małej szklanej misce, następnie aplikujcie na mokre wcześniej umyte włosy, zaczynając od środka głowy, przeciągając aż po same końce.
Dla uzyskania mocniejszego efektu pokręconych włosów, polecam skręcać kosmyki włosów wokół swoich palców - w taki sposób wydobędziecie naturalne piękno.




Taką maseczkę możecie używać po każdym umyciu włosów.
Wówczas wasze włosy nabiorą pięknego i naturalnego wyglądu.


Ciekawa jestem jakie są wasze sposoby na podkreślenie kręconych włosów??
Dajcie znać w komentarzu :)

Komentarze