BIELIZNA SPORTOWA - CZYLI MÓJ SPOSÓB NA WYGODĘ PODCZAS ĆWICZEŃ

Witajcie Kochani,

W dzisiejszym poście podpowiem wam dlaczego, tak ważne jest dobranie odpowiedniej bielizny sportowej, jeśli aktywnie uprawiacie sport.




Jak już wiecie, ja jestem miłośniczką biegania, codziennie pokonuje dystans ok 8 km, także wiem jak istotne jest posiadanie odpowiedniego stroju, który zadba o prawidłowy komfort podczas ćwiczeń.
Zwłaszcza my kobiety powinnyśmy zainwestować w odpowiedni stanik, dzięki temu zadbamy o wygodę podczas ćwiczeń oraz o ochronę naszego biustu.


W sklepach mamy ogromny wybór bielizny sportowej . 
W okresie wiosenno  - letnim zazwyczaj wybieram bieliznę bawełnianą, natomiast przy chłodniejszych dniach mój wybór pada na termoaktywną, która nie ma w sobie równych.


ZALETY BIELIZNY TERMOAKTYWNEJ :

- podnosi  komfort podczas ćwiczeń - zapewnia swobodę ruchów
- dobrze dobrana staje się drugą skórą  czyli oddycha i nie blokuje funkcji potu
- zapobiega wyziębieniu i przegrzaniu
- ogranicza powstawaniu przykrych zapachów jest bakteriobójcza

Poniżej moja sesja w bieliźnie Tommy Hilfigera, którą bardzo polecam, wykonana jest z wysoko gatunkowej bawełny i sprawdzi się również do noszenia na co dzień.















Czy wy również macie swoją ulubioną bieliznę do ćwiczeń?
Chętnie się dowiem, dajcie znać w komentarzu !

Komentarze