5 NAJLEPSZYCH KOREKTORÓW POD OCZY

Witajcie, 

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić moją najlepszą piątkę korektorów pod oczy. 

Zaraz po podkładzie, korektor jest jednym z moich ulubionych kosmetyków bez którego nie wyobrażam sobie mojego porannego makijażu. To jest po prostu wybawca, zaoewniam, że nie tylko mój ale równieź i wasz. Zapewne zgodzicie się ze mną, że jest to kosmetyk na wagę złota. Wyobrażacie sobie jak by świat wyglądał bez korektorów? :) No właśnie! To dzięki nim możemy zatuszować nasze wszelkie niedoskonałości, a te najlepsze nawet potrafią zakamuflować naszą nieprzespaną noc. Pamiętaj: nakładaj zawsze korektor przed pokładem, i staraj się wklepywać go opuszkami palców.

1) Bobbi Brown
Na pierwszy rzut idzie korektor marki BOBBI BROWN. Jeśli posiadasz cienie pod oczami, to tego korektora nie może zabraknąć w twojej kosmetyczce. Sprawdziłam i muszę przyznać z czystym sercem, że jest to jeden z lepszych korektorów kryjących. Zawiera kamuflujące żółte pigmenty, które mimo iż świetnie zatuszują nam cienie, to również doskonale radzą sobie z pokryciem przebarwień. Korektor posiada kremową konsystencję, a oprócz tego w zestawiie znajduje się puder - co bardzo mi się spodobało, ponieważ dodatkowo utrwala i kryje. Używając kremowego korektora, naleźy koniecznie pokryć go pudrem, aby uniknąć fałdowania. Polecam, rewelacja!


BOBBI BROWN CENA OK 150 ZŁ 

2) Yves Saint Laurent
To prawdziwy bestseller, głównie dlatego, że eliminuje cienie pod oczami odbijając światło. Fantastycznie też rozświetla skórę powodując, że znika zmęczenie, a nasza twarz  wygląda na zdrową i wypoczętą. Dodatkowym atutem jest to, iż posiada aplikator, co ułatwia nam rozprowadzanie korektora w trudno dostępnych miejscach. Jest to korektor którego używam codziennie i uważam, że jestrewelacyjny. I love it!

CENA OK 200 ZŁ



3) Make Up Forever HD
Kolejnym moim hitem, który przetestowałam i urzekła mnie jego trwałość, to korektor marki Make Up Forever HD. Fantastyczny korektor w pędzelku - rozświetla skórę minimalizując widoczność cieni.
CENA OK 100 ZŁ 



4) Estee Lauder
Polecam równieź Estee Lauder, który również sprawdza się do pokrycia cieni pod oczami - zawiera filtr SPF 10. Idealny dla osób z suchą skórą, bardzo dobrze nadaje się również jako baza pod cienie do oczu. Jest bardzo wydajny - to szczególnie sobie cenię, gdy kosmetyk wystarcza  mi na długi czas :)

CENA OK 110 ZŁ



5) Bell
A teraz może trochę z niższej półki: korektor firmy BELL. Nie znaczy to jednak, że jest gorszy - wręcz przeciwnie, bardzo mnie zaskoczył bo ładnie zakrywa cienie i eliminuje wszelkie widoczne oznaki zmęczenia. Ogromny plusem jest to, iż jest hypoalergiczny, czyli mamy pewność, że nie będzie nas uczulał. Bardzo ładnie też rozświetla skórę. Godny polecenia.

BELL ROZŚWIETLAJĄCY - HYPOALERGICZNY CENA OK 12 ZŁ



Mam nadzieję,że wy również macie swoich faworytów. Może przetestowaliście któryś z przedstawionych korektorów? Jesli tak dajcie znać w komentarzu.

Komentarze